Home > bine ca esti tu destept, doua groenlandeze > ursa mare pe motoare

ursa mare pe motoare

un mosulica haios care a scris o carte in numele florilor negraitoare zicea “vorbesc prin hainele mele”.

sunt hainele mele. sunt slujba pe care o am. sunt farfuriile din bucatarie. sunt masina pe care o conduc. sunt tigarile pe care le fumez si muzica pe care o ascult. sunt ceea ce consum. sunt o negociere continua intre subiectivatea mea, a unui altuia semnificativ, a unui altuia de care incerc sa ma diferentiez si o ordine simbolica intretinuta  de factori structurali (institutii care actioneaza uniform, obiectiv si independent de vointa mea la nivel macro). sunt  o negociere de sensuri, norme, valori, simboluri care vorbesc despre includere si excludere, prin mine si despre mine.

in asta sta coiosenia din fight club. discursul “you are not your job” nu vorbeste despre o eliberare simbolica a individului (pfoailei, pai daca nu sunt slujba pe care o am, hai sa mergem in vama veche). discursul este indreptat catre o eliberare de simbolizarile si rolurile impuse sau propuse in social, adica impotriva societatii in care traim.

vorbesc prin ceea ce aleg sa consum si prin ceea ce aleg sa arat ca am consumat. imi place axe pentru ca vreau sa fiu un tip misto  dupa care mor toate pizdele (am devenit deja unul dupa ce am apasat pulverizatorul) si va arat pozele mele din vacanta ca sa va ofticati si ca sa vedeti ca am destui bani si sunt suficient de hip incat sa fac excursii prin europa, unde dorm la hostel si doar la hostel.

produsele nu sunt marfuri asa cum o floare nu simbolizeaza ceva, ci este ea insasi un simbol (e de parere o duduie simpatica care a stat in jungla ca sa scrie o carte despre murdarie. pare potrivit, nu-i asa?). produsele creaza moduri de consum si modele culturale (uau, aceasta supercrema previne imbatranirea. chiar si eu imi doresc sa am un fund bombat fara celulita la 60 de ani). chestiile astea vin la pachet si idiotii astia cu privirea tampa si zambet perfect nu apar intamplator in reclame propavaduind un corp perfect care nu imbatraneste niciodata.

respect pentru flacau’ care a subminat familia AmOriceAproape dand cu markeru la metrou:

  1. November 6, 2010 at 16:43

    In pula mea ce destept esti! Bine ma geosane, poate ne gasim in Vama sa bem shoturi de jagermeister. Sau cum ii spun cunoscatorii : iagaar.

    • geosanu
      November 6, 2010 at 17:11

      multumesc. asta am asteptat toata viata: sa arat ca sunt destept si sa beau shoturi de iagar in vama de pe burta unei grase excitate. dup-asta pot sa mor ca le-am facut, vazut pe toate. hai liberare!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

