Home > doua groenlandeze > jihad cu afganistan

jihad cu afganistan

mishu conducea poporul ales (si vo doua, trei camile) prin marele desert industrial. am facut dreapta din prima. m-am panicat si m-am agatat de atarnatoarea de la logan. masina se conducea singura, erau televizoare peste tot si-am zis asa e si la pescuit: n-ai control da iei undita cu tine poate poate. masina se conducea singura. mai stii, boule, cand ziceam ca drumul excesului duce la palatul intelepciunii? mancam cacat! cere si doua kinder bueno! masina a explodat dupa un mare solo anathema type o negative – multumim doina, (hai ca le confundam, cum zicea si baiatu asta despre superficialitate aici) si ne-am asezat cuminti pe banchete cu soarele in ochi si mare durere in pula.

in bar era plin de cefosi excitati care se pupau pe gat si pe tatuaje. isi lingeau ranile de bere cu limbile lor aspre si se masturbau in versuri de lambada si ola o la e o machoman. cineva le servea trascau la animalele astea si eram sigur ca nu va dura mult pana aveau sa sara pe noi. ca avocatul tau, iti recomand sa mergem in alta parte.

ieti puf astia cat sunt? vreau 2, ba nu 4, hai ca-i iau pe toti si mai vreau inca 2 cu cocos si un energizant si trei beri si biscuitii astia si 4 cafele.

ne ratacisem prin desert, unde pula mea suntem?, da venisem pregatiti: mishu instalase un glob de discoteca in spate, el capitan muy caliente pregatise cea mai buna muzica care scoate argintu viu din om si eu venisem cu un bincolu care iti arata ce-ti doresti tu mai tare pe pamantu asta. ne urmarea lumina verde din cer. oile sunt ca gandacii aia care-ti intra sub piele iar vaca este un cal mai mic. mi-e rusine de vanzatoarea care mi-a vazut cucu in timp ce probam blugi.

armele sunt in linie: piu, piu, piu, lasere, lasere, pregatiti cea mai pizdoasa torpila fotonica! capitane, miezu de cristale se cam incinge! futa-l dumnezeu, tragee! niste pastori isi pastoreau oile in cer. toti politistii jucau ascunsa prin oras. am intrat in hora si ne-am pitit in spatele lor, acolo unde nu ne-ar fi cautat niciodata. un dinozaur mare si prietenos a bagat capu pe usa. sa moara cipi, cine se ia de dinozauru asta nu mai e prietenu meu! baga bincolu si zi-mi ce vezi! o vad pe ma-ta! lasa-ma ca sunt anxios! hai sa oprim aici. cine iese? hai sa iesim toti. ne-am pus costumele antigravitationale si zambetu de om trist si am coborat la statia de alimentare COIOSENIA SPATIALA.

el capitan, cel mai drept si mai sobru dintre daci, incerca sa expliciteze ca noi necesitam de-ale gurii. noi, loviti in tampla de schimbarea de peisaj si de lipsa de oxigen, chiraiam ca niste cocalari pe langa consignatie: ia si niste creveti de bere e placere (traditie germana). terminati in pula mea, ca nu vad sa comand! da ce-s crevetii astia, doamna? pai voi cre ca stiti mai bine ca mine…uite are si peste cu bere! da, cere si niste bilete la anathema! sunteti jenanti! deci, inca doua kinder bueno si nota va rog (chiraiala generala).

am plecat iar la drum, da ne-am simtit asa bine ca ne-am intors a doua oara. de data asta duduia era pregatita. n-ai putut sa desfaci punga? ii zice lu mishu care sprijinea o punga de saratele. nu! pai ia, mamica, o foarfeca de aici! Ne facuse bine de tot asa ca am fugit dupa oxigen in masina, unde am consumat produse traditionale dacice: kinder bueno, fanta cu sprite si saratele. aveam sa  ne intoarcem a treia oara cu furcile si topoarele in dinti si aveam sa daramam magazinul. am taguit locul cu emblema noastra: globul de discoteca si penisul de lemn al piratilor spatiali. sic transit coiosenia COIOSENIEI SPATIALE.

la cat? hai ca trec sa te iau. vezi ca tre sa bag gaz. baga! nu ne merge serveru, nu avem gaz, am cancer la degetu mic. sabotaj, sa moara mama! baga warpu cel mai adevarat ca nu mai am zile de concediu. asa, tu trage crapelnita la peron cat fug io sa ma lupt cu smardoii astia pentru bilet.

m-am intors in pisoaru asta pe o ceata mazgoasa. era plin de marleti. peronul mirosea a usturoi, naduseala si motorina.

Categories: doua groenlandeze
  1. November 4, 2010 at 10:51

    deci pana la urma draga geosanu cum stam cu bunastarea triburilor? sintem in grafic? ca nu se intelege dreacu…

    • geosanu
      November 4, 2010 at 13:30

      suntem in grafic, adica suntem pe plus. grafic plus. iese curba sagetii si se duce si se duce…

  2. November 4, 2010 at 13:33

    …se duce dreacu. ma bucur nespus pentru exponentiala. atunci special pt ceainic negru:

  3. geosanu
    November 4, 2010 at 14:23

    ba multam…aveam o impresie tare proasta despre bathory, da tre sa ma pun sa ascult.

  4. December 3, 2013 at 13:59

    acolo, acolooo, o mai fi tanti aia? radea acu doi ani cand m-o vazut ultima oara, sa-i cada foarfeca din galantare

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

