Home > doua groenlandeze > ficatul marit sabia nu-l taie

ficatul marit sabia nu-l taie

mahmureala e o stare de spirit (oooo!) si spiritul meu e betiv

pentru ca imi place sa beau. intre doua sforaituri si o durere de cap, imi place sa ma intind pe parchet, imbracat in haine patate de voma si stropi aurii de placere, si sa ascult cum trece timpul si cum arunca vecinul de deasupra cu bormasina nervoasa in pereti.

conform unui studiu comandat de URSUS, acest urs machitor al carpatilor orientali, 9 din 10 romani nu inteleg de ce  se simt rau dupa ce beau. cica suntem niste tampiti pentru ca (inca) mai credem in leacuri babesti ca: dus rece + cafea tare, zeama de varza, aspirina saracului, ciorba de burta sau berea dimineata taie greata.

dragi intelectuali, comeseni, bai simandicosilor! tampit e ala care a pus intrebarile: “ce arsita am pe gat” sau “vai, enzimele ficatului meu au cedat si nu pot sa metabolizez glucoza” denumesc acelasi lucru, deci problema tine de o chestiune de semantica si nu de substanta.

1. mi-e rau, dar vorba lui buda (mie imi place sa vomit in cada. e mai greu sa gresesti tinta), cand esti sagetat cu o sageata nu stai  sa te intrebi ce culoare aveau ochii arcasului, ci treci cu osardie direct la planul B: hai sa ne dregem c-o bere!

2. alcoolul este prietenul meu. prietenul meu tine la mine si nu vrea sa-mi faca rau. daca vomit, inseamna ca am mancat ceva stricat aseara intre alea 4 kile de vin, trei pahare de vodka si 6 beri.

3. leacurile astea babesti au fost transmise din tata in fiu, din betiv in betiv, de pe vremea dacilor. deci, stimati cercetatori in halate albe, noi punem mai multa baza in leacuri testate de cei mai coiosi betivi din antichitate, decat in balivernele insirate de un ochelarist german, pur si imberb.

4. 9 din 10 romani nu inteleg de ce se simt rau pentru ca ei nu se simt rau. ei se simt bine pentru ca au aplicat cu multa intelepciune planul B si au ramas beti in continuare.

 

Categories: doua groenlandeze
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

