Home > doua groenlandeze > facebook si buzduganu dreptatii

facebook si buzduganu dreptatii

sdss

nu am avut cont de facebook, nu am cont de facebook si nu o sa am cont de facebook. ma pis pe fermele voastre, ma pis pe nevoia voastra cretina de recunoastere sau de bagare in seama si ma pis pe astia care simt nevoia sa tina la curent tot universu’ cu fiecare basina pe care o trag.

facebook este opera unor extraterestri sionisti satanici homosexuali si refuz sa primesc aceasta scarbavnicie in viata mea. daca o sa vreau sa ma anturez social ca sa primesc cele mai tari ponturi de la cei mai tari smardoi, o sa ma inscriu in partidul fotomodelelor, macar mai vezi ceva frumos, pana atunci…moment sa-mi dau jos coifu’ de staniol pe care-l port cand mentionez facebook cu voce tare… pana atunci voi ramane o voce a dreptatii, un instrument al poporului si al adevarului adevarat.

huo! huo! jos guvernu de pe facebook!

a, si sa nu ma sunati ca domne e ziua judecatii si n-am marunt la mine ca sa trec apele, cand eu o sa ma lafai la mine in rai, inconjurat de 79 de virgine experimentate in arta iubirii de sine si de mine.

Categories: doua groenlandeze
  1. October 24, 2010 at 01:54

    A trebuit sa spui tu asta, nu? tasnea din tine ca laptele din hai sa zicem ugerul de vaca seara la muls…nifilist anacronic care esti…

    • geosanu
      October 24, 2010 at 16:57

      a trebuit ca imi daduse un bun si vechi amic invitatie si insista ca vaca la sarutat, da ci pacatile mele ti aprinzi asa post coitum?

  2. October 24, 2010 at 01:56

    Aaa, revin cu nerv umflat ca coiul! Tu ai vazut ce ai pe blog? Buton de share pe facebook? Huoooo! Welcome to facebook, may I take your life, please?

    • geosanu
      October 24, 2010 at 17:11

      hai mai nu mai fi asa! daca eu nu o ard pe facebook asta nu inseamna ca am sa-i rapescu v-unui culeanu uoanabe sansa sa-si umfle muschii pe facebook cu prietenii lui imaginari

  1. November 12, 2010 at 18:15

Leave a Reply

