Home > doua groenlandeze, Etnopsihologie vulgara > boxu ratiunii naste monstri

boxu ratiunii naste monstri

recunosc ca n-am ajuns la sala dupa ce mi-am luat ultima bataie. m-am luat cu alte kkturi si e bine de stiut ca impulsu e direct proportional cu durerea provocata de cucuie si vanatai. unu pe care-l doare-n pula n-o sa ajunga niciodata la sala.

am ajuns, ce-i drept, la unii care faceau ju jitsu, ca sa vada si ochiu meu daca e pe buleala sau nu. e, da tre sa-ti placa sa te intinzi pe jos cu tot felu de smardoi transpirati intr-o pozitie care mimeaza a dracu de bine actu sexual pudic. si, te bagi? e prea tehnic pentru mine, am zis ca sa nu se simta gayu prost, si am plecat la mine acasa unde ma astepta o femeie.

n-am ajuns la sala, da mi-am luat box, sa moara mama. i-am luat box si lu pisoi, care acu bulaneste studente pe banii statului, i-am luat box si lu vali, cum care vali?, si, impreuna, ne-am unit brandu impresionant format in orele lungi de lectura, baut si mai rar futut si am format fratia boxului marxist individualist intelectual. fa-te frate cu mine daca stii ce e bine.

recunosc, nu e primu meu box. vazand el ca nu sunt chiar jachi chan si ca stau hainele pe mine ca pe cuier, al batran mi-a daruit comoara familiei, un robinet de inchis vana la fraieri in subsol, cand eram intr-a noua. zice, ba, asta nu-l scoti decat daca dai, ca altfel o iei. am bagat la cap si nu l-am folosit niciodata (prostu pulii mele sau vai ce baiat misto), in schimb l-am pierdut in acelasi an, de ziua mea, cand o patrula de jandarmi mi-o stricat ziua de nastere din motive pe care le voi aminti aldata. cert e ca in drumul spre sectie m-am gandit ca ar fi cam greu de explicat ce cauta fieratania la mine, asa ca am aruncat-o elegant in timp ce-mi legam siretu.

la multi ani la toata lumea, salutari sotiei, vai dar ce bine m-am simtit, sa mai venim si altadata sau nu

 

  1. October 17, 2010 at 20:41

    A fost o zi de nastere. Dupa aia parca au mai fost cateva. Bine ca ti-ai luat box. Io-s mandru de tine. Jucam o hora pulelor ca la galati?

  2. geosanu
    October 17, 2010 at 20:52

    🙂 uitasem asta cu hora pulelor, tre sa recunosti ca dadusem peste un super militian cu simtu umorului. jucam, cum nu, ca doar oameni suntem…

    dau box la tot cartieru!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

