Home > Etnopsihologie vulgara > micu mic si micu mare

micu mic si micu mare

imi povestea un prieten cat de mult il enerveaza diminutivistii, astia care incearca sa transforme orice cacat in ceva frumos (mic si catifelat) prin vorbire. adevarat. mizeria asta e sinistra si gretoasa ca sprayu atarnat de subratu nespalat si urat mirositor: sa iei si niste painica! vrei niste ciorbica? vai, daca mai faci botic iti dam bataie la poponet! vrei sa bem o berica? stii, azi mi-a murit cainele, m-au dat afara de la munca si mi-am dat seama ca sunt alcoolic dupa ce am lovit un om cu masina…da, da ce pantalonasi draguti ai! uuuu! aaaaa!

mi se ridica paru de pe picioare de emotie!

asdasdasd

comertul are un sufletel de copilas jucaus dat prin pudra de talc si stropit cu apica de trandafirasi. asa ca daca vrei sa bagi ceva in burtica ta mica dimineata pentru ca ti-e fomica, ai de unde, fratica!

Look out bellow!

  1. indigo
    September 10, 2010 at 21:27

    :))))

    deci eu vin de la bere cu niste colege proaspete de serviciu. eu harsaita in rele si in barfe. ele toate un zambet si o incantare. bai, da totul e mirific. e o lume roz bombon. eu sunt pasnica de fel. dar am iesit de-acolo scrasnind cele mai perverse injuraturi pe care le-am auzit/folosit in situatii dramatice ever.

    acum am chef sa citesc ianus si ma racoresc cu astia, na o dedicatie:

  2. geosanu
    September 10, 2010 at 21:50

    sarmana!

    ra-ti-ai dracu’ de hipioti-fularisti-hipsteristi! hotii! hotii! huuo! fata, da ce rimmel dragut ai! buna ziua, vecina! chiar ca-i buna, toate-mi merg bine!

    sa mori tu?

  3. indigo
    September 10, 2010 at 22:58

    eh. am depasit momentul, dar tot pe defect am ramas. am senzatia ca tu nu lucrezi cu multe femei prin preajma, sau sunt niste femei de treaba. asta cu rimelul e soft, trust me;) sa vezi cum e cand vin reviste cu rochii de mireasa. sau shopping report, sau cosmopolitan. delir.

    de aceea prefer eu sa http://www.youtube.com/watch?v=ul7yU-NZOb4 iarta-ma ca insist, am si eu niste pasiuni temporare, ca orice om.

    • geosanu
      September 10, 2010 at 23:17

      šŸ™‚ šŸ™‚ šŸ™‚

      acu am scapat, adica am noroc de niste colege ok, da la multinationala campeneasca era jale. si faceau fetze ca le deranjez cu grohaiala din casti. pai nu mai vorbiti, na! pozele cu copii ma speriau cel mai tare…

      defect ruleaza puternic! pacat ca nu prea stie lumea de ei

  4. geosanu
    September 10, 2010 at 23:22

    si astia-s misto:

  5. indigo
    September 11, 2010 at 00:08

    daaa! defectii sunt foarte misto!! cum ar fi in concert, daca mai exista si nu s-au insurat!!?nici astia ai tai nu suna rau. mie mi se amesteca muzicile in cap la ora asta, dupa multe beri, oricum. si mai ales, e enervant ca nu gasesc pe net romania de marius ianus pe care o aveam in editie princeps pe hartie igienica =)))) dar am imprumutat-o si s-a dus.

  6. indigo
    September 11, 2010 at 01:05

    dracia dracului, ianus asta marele anarhist s-a calugarit!!!

    • September 11, 2010 at 02:48

      halal cu anarhia. da’ poate i o metafora si acia, tu. revolta prin martiriu. sau nu e nici o sansa (si mi se rupe de noul nicio, care nici macar nu mai este asa de nou dar tot de kkt ramane) si mai bine ne calugrim cu totii/toatele. oare calugarii beau si ei o bere pe furish in naos, la miez de noapte? ca tot nu-i vede nimeni. peste asta vine cenzura, sau nu mai e cenzura ? :-??

      auzi bai geosane, despre ce ziceai acia? aaaaaaa, ziceai ca vii la bericica maine šŸ˜› bericica, berica, berarica (cu a cu sedila orizontala, daca egzista, piesti iel). šŸ˜›

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

