Home > Etnopsihologie vulgara > Hai ai nostri

Hai ai nostri

“Anul trecut de la începutul mandatului meu m-a ajutat să cunosc jucătorii şi caracterul lor şi am reuşit să le transmit ideile noastre” (Razvan Lucescu).

Si citatul era si mai misto in format print, da n-am ziaru. Pai cu atata claritate in ganduri si simtiri si cu un Contra pe teren nu putem sa ratam inca o calificare!

In alta ordine de idei, abonamentul de metrou se face 50 RON incepand cu 15 Septembrie. Salariul mi-l  tot dau astia cu o saptamana de intarziere si momentan sunt fiu ploii.

Ora 6 dimineata: Abonamentu’ sau biletu va rog! pai n-am…de ce nu va cumparati, domne, bilet? de ce? pai era casa inchisa…ce casa, domne, ca acu avem portofel electronic, buletinu! deci, n-am…si-i arat portofelu meu, ala din viata reala, gol ca un frigider de camin. pai de ce ma aburesti, ba, pe mine cu de-astea cu casa, cu biletu! pai se vede, nenica, ca n-ai un ban in buzunar! lasa ca trecem cu vederea!

o, pasha, cat de darnic esti…cum tii tu cu omu muncii care ia vitregiile vietii in piept, la cracanat de ziua, ca sa aduca fier din mina…doar ca pentru el lumina rasaritului e doar un semn ca trebuie sa coboare din nou in intunericul surd, acolo unde se munceste ca sa avem ceilalti caldura. sufletisti si cacanarii astia cu legitimatii de hingheri! ca sa mearga treaba, nenica! ca sa mearga treaba;

am si o veste buna: cu un certificat de agronom, un plan de afaceri si un contract cu un magazin de cartier putem primi 25,000 de parai de la ue ca sa ne apucam de gradinarit.

Hai ai nostri!

  1. September 4, 2010 at 10:41

    take a break. take just another drink 😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

