Home > Etnopsihologie vulgara > cu verdele in sus

cu verdele in sus

cand eram mai mic imi era frica de astia de 40 de ani care o ardeau la 10 dimineata pe terasa la argentin. adica astia nu erau decat o potentialitate ratata si in visele mele umede ma vedeam purtand pulovere de mohair si ochelari cu rama metalica si recitand poezii despre marile teme ale vietii in fata unui public basinos pe care l-as fi dispretuit. da asta ar fi fost toata faza: sa stii ca aia care te citesc is niste idioti ar fi dus pupincurismul la un nivel demn de marii clasici. sa va fut din turnul meu de fildes, bai, babuinilor!

tre sa recunosc ca la inceput mi-au placut oamenii astia. si aia cu mohair si aia cu nasu rosu de bere. da asta pentru ca stiam ca eu sunt special si nu am sa ajung niciodata asa. ratarea de langa tine e reconfortanta si revergoranta (atunci cand ai optiuni): ba, am lasat-o pe aia bortoasa! vai, da ce nasol, in plm! da tu de fapt te bucuri ca nu-i al tau si ca n-ai sa ajungi sa-ti urasti copilu facut la betie. in lagarul de la dachau au murit multi oameni. noua ne e foarte mila de ei, atata cruzime a bestiilor cu chip de om. nazistilor nu le era mila, dar mai era cineva care simtea la fel: prizonierul din lagar (si nu e sindromu stockholm). cand pe un flacau din lagar il ajungeau foamea, boala sau pumnu in gura si nu mai putea sa se tina pe picioare era dus la o pizza proaspata in cuptor. ei tocmai pe asta din urma ii urau cei mai multi dintre prizonieri (vezi agamben) pentru ca in toti exista potentialitatea imediata a “cadavrului mergator”.

urasc cel mai mult in tine pe mine, ala de care mi-e frica.

am prin vecini un pustiulica cu nasul pudrat, bocancii curati si coltul gurii ridicat de atata  infatuare. in vazul lumii se imbraca saracacios, dar asta doar ca sa amplifice contrastul demn al nobilitatii care il inconjoara. e un cacanar ipocrit cu doua fetze, da daca-l prind sa moara cipi daca nu-l scot la o bere.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

