Home > doua groenlandeze > omida tematorul

omida tematorul

sau de ce nu mai pot sa-mi beau alocatia.

unul dintre primele articole pe care le-am postat vorbea, intr-o armonie gen dan capitan de plai merge la o nunta la care canta Azur, despre frumusetea, onoarea si simfonia mersului pe bicla. usor marxist, n-am bani de scula, dar sunt pasionat de jucarele, insiram tot felu de kkturi: vai, dar nu e periculos in trafic? ei, daca ai un pic de grija…cum ar veni este, da daca esti misto si stii cum se invarte hora, esti ok. nu sunt multi ok, dar astia care suntem, suntem ok.

anii au trecut, poporul a muncit, societatea a mers inainte si eu la fel: dimineata la munca, seara in oras. un clinchet cristalin al tehnologiei germane unsa la timp mi-a insotit pasii si i-am dat pedala.

saptamana trecuta, un nea mitica a tras dreapta fara sa semnalizeze si am oprit elegant aproape de masina lui (domne, cre ca tre sa-i schimbi cuzinetii , ca de sub masina se vede cam nasol), apoi unu cu borcane de -400 s-a uitat prin mine si a franat emotionat cand a inteles ca nu era singur pe drumul care leaga poplaca de ciumeni.

duminica, 13 iunie, a pus capac. mi-a deschis un prost portiera in fata, ca vecinii i-au zis de mic ca-i baiat frumos si seamana cu ma-sa (la ce pula mea sa te mai uiti, ba in oglinda?) apoi m-a cules cu o candoare materna de pe asfalt, unde eu ma asezasem sa- mi numar in liniste dintii si sa privesc la nori (erau tare frumosi in ziua aia).

din bube, echimoze si rupturi musculare, pentru un maestru emerit al acestor rituri:

si-am zis verde salcioara!

Categories: doua groenlandeze
  1. iagainsti
    June 14, 2010 at 22:03

    :))))) asta e un moment cand duc lipsa optiunii de like de pe feisbuc. apreciez postul asta oricum:)

    • geosanu
      June 17, 2010 at 12:56

      stii ca-i bun: e 2groenlandeze! πŸ˜›

  2. June 20, 2010 at 11:32

    si eu cautam like-ul πŸ˜€
    si am patit chiar sapt trecuta o faza cu portiera, dar cum merg usor (de teama sa nu sara vreo lighioana din asfalt, nu din prudenta rationala), l am ocolit la timp ! πŸ˜›

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

