Home > papusha de la 2 > niste versuri de la niste unii

niste versuri de la niste unii

“in capu meu se afla un soldat. l-am luat din armata cand am dezertat. de atunci o arde cu mine p-oriunde merg si cat de lunga-i ziua, noaptea, nu face altceva decat rade. atunci cand unii ma opresc pe strada si ma intreaba de vreun act, eu stiu ca-ntreaba de soldat de fapt. dau dovada de tact si tac. la care soldatu din cap incepe sa rada si e momentu sa-ncep si eu in molipsitoare cardasie. la care unii tre sa ma lase sa plec ca n-am nimic de zis. ma uit la pistoalele unora: parca si ele casca de plictis. merg pe strada unidirectional ca microfonu si dau cap in cap cu un grup de soldati care merg la trap, mai mai sa dea jos podu basarab. ei trec peste capu meu, soldatu din cap striga: boilor! si strig si eu: boilor! abia auzit de mersul si ecoul lor, apoi incepem sa radem. soldatu zice, coaie! zic, te rog, domnule coaie, doar suntem la un concurs de mi se-ndoaie.

acasa m-asteapta niste unii mai noi, deghizati in baietii de pe masina de gunoi. zice, nu vrei sa ti-l luam noi? nu, stati linistiti, baieti! de fapt, puteti sa-i dati drumu de-aici, eu reciclez. si reciclez vo doua texte din astea prin fata ochilor de metil, cum cicleaza prin fata urechilor tale o placa de vinil

daca unii ar da-o pe fata: nu cumva l-ascunzi tu? as zice: daca e vorba despre acel soldat din acel cap al meu, atunci nu.”

dintresutedecatarge.

Categories: papusha de la 2
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

