Home > doua groenlandeze > fixed gear

fixed gear

“its just about hanging out with friends having a good time, going for a bike ride. nothing more nothing less”.

Categories: doua groenlandeze
  1. iagainsti
    May 9, 2010 at 19:35

    mi-am promis sa nu mai citesc bloguri si sa nu mai comentez aiurea ca pe feisbuc. dar nu ma pot abtine:(

    “M era marele lui prieten. Cum se înţelegea cu el – la telefon – în ultima vreme? Minunat, dar nu prin ce-şi spuneau;(…) Cred că la mijloc e un element profund uman, adică: să ştii, să fii sigur că cineva nu aşteaptă nimic altceva de la tine decît să fii, să exişti; că nu vrea să afle nimic de la tine, că nu-l interesează informaţiile pe care i le poţi da, serviciile pe care i le poţi face, o simpatie pe care poate ar dori să i-o întorci, lucrurile inteligente sau originale pe care ţi le-ar putea spune. Să ai această certitudine şi s-o aibă şi celălalt: iată ce aş numi o prietenie pură, pur dezinteresată, la nivelul fiinţei, al lui a fi, despuiată de tot ceea ce implică categoria lui a avea” (Portretul lui M)

    • geosanu
      May 9, 2010 at 21:53

      si eu mi-am promis ca nu mai scriu, de aia postez numai clipuri 🙂 nu stiu cine a M asta, dar daca vrei sa mai povestesti despre el, I’m all ears.

  2. yvonette
    May 10, 2010 at 16:43

    M era fiul lui Matei Calinescu. autist. taica-su a scris o carte despre el (printre preferatele mele ever) poti sa o frunzaresti aici http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2764 dar daca dai de ea in carne si oase:p ti-o recomand insistent..eu am avut-o de doua ori, am imprumutat-o si nu s-a mai intors..

    • geosanu
      May 12, 2010 at 11:18

      will do 😀

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

