Home > Etnopsihologie vulgara > hai sa tragem o linie

hai sa tragem o linie

primavara nu vine cand vrea muschii nostri sau muschii urmasilor muschilor nostri. primavara vine atunci cand vrea ADP-ul!

cand ADP-ul, la ceas de taina, ascuns de umbrele intunericului, pune in pizda mamilor lui mana pe lopata de zapada si face ce trebuia sa faca de vara trecuta: sa ia fleoscaiala aia molesita si troienele de pe trotuar si sa le duca la el acasa (sau unde le-o fi dus). ei, atunci vine si primavara! nu e nicio coincidenta ca azi a fost soare si au iesit fotomodelele fara manusi, ca pana la colanti mai avem de cautat pe google.

in fiecare an ma bucur cand se topeste zapada si n-ai pe unde sa calci pentru ca peste tot e plin de cacat de caine. stii ca e primavara in oras cand iti speli bocancii, cu talpa d’aia smekera vibram, cu periuta de dinti.

ba, cat pot sa se cace cainii astia!

si la asta s-a gandit si baiatu’ care a facut reclama aia la mancare de caine pe care o dau astia la tv: aia cu fetita bengoasa si cainele flocos, mare si alb. reclama zice ceva de genu’: fericit in interior si se vede la exterior. si inainte sa intre cartonu’ cu haleala vedem un cadru cu o matura care strange ce-a facut cainele in pauza de filmari (cred ca asa le-a si venit idea – Actiune! Hopa! ia baga, ba, un contre jour pe cacatu de caine! nu asa, ma! baga-l in treime nu te uita la el! ).

asa, deci: fericit in interior si se vede la exterior. in traducere: stii ca un caine e fericit daca se caca bine! in cazul asta zapada topita ne da un indiciu despre starea de facto a poporului: criza pulii, pana si cainii bagabonti e fericiti in orasul asta!

a, si dupa duma cu o sa fie o iarna blanda, draguta (s-o iei acasa si nimic altceva!), eu nu mai pun botu’ la nimic din ce zic astia de la inmh. daca anunta o vara fara evenimente, cu temperaturi in limitele normale, eu emigrez ca ne paste armaghedonul.

  1. iagainsti
    February 22, 2010 at 10:30

    Deci cand am citit prima data postul asta ma gandeam zice bine domne, foarte bine!Bravo! dar nestiute sunt caile primaverii…. azi numai ce mi-a venit nitel in nas miros de zambile si pamant umed si parfumat, soare gales dar zglobiu 😛 (smecheriile de seductie tipic primavaresti) ca am zburdat tot drumul pana la job fara sa ma mai uit la rahatii de caine si alte specii ba chiar spre stupoarea dracilor mei obisnuiti de dimineata, fara sa mai injur sistemul infrastructura masinile de burtosi dornici sa stropeasca pietoancele somnolente, cele 15 mii de autobuze pe care le schimb si toate celelalte chestii din oferta de dimineata. deci azi m-a luat valul, m-am lasat dusa de nas dar e bine…maine imi aduc niste zambile si ghiocei la birou. sa moara dusmanii…

    • geosanu
      February 22, 2010 at 15:32

      ai dreptate, si eu m-am mai imbarbatat cand am iesit dimineata de la munca si ciripeau pasarelele si la unirii trei delfini au sarit din fantana arteziana fix in bataia rasaritului :).

      astept iesirea la rampa a fotomodelelor in fusta!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

