Home > Etnopsihologie vulgara > veni, vedi…

veni, vedi…

…si vici mai incolo ca imi citeste gagica blogu’.

flacai, am descoperit filonu’ neatins! am supt lapte de la sfarcul roz si rotund al universului si cred ca ma mai bag la o tura. deci, in principiu, ca sa agati tre’ sa dai drumu la buzunar, sa scoti portofelul ala slefuit cu sudoarea mintii (fruntii) si sa zici: hai, baiatu, sho pe ele! hai, taticu! ia-le, ma, sho pe ele! si portofelu’ o sa o arda cum stie el mai bine: gol si excitat in fata unor mimoze, vopsite in pele de turturica, care fie casca plictisite (daca n-o ai de 25 de cm nu ma bag, tu chiar nu vezi cat pot sa deschid eu gura?) sau clipocesc cu zambetul intr-un pahar colorat de trascau’: pasiunea mea este shoppingul… sa mori tu! a mea este fututul, hai, te bagi? si toata lumea-n pula mea te linge in ureche , ca nu se aude decat: sdam dagadam dagadam stam dam – ma cheama ioana…oana? ioana! pai si nu vrei sa te futi? Asta vrem sa intrebam cu totii, da’ asa ar fi prea simplu si toti fashionishtii si maharii de club si producatorii de bautura si de rape drugs ar ramane fara obiectu’ muncii.

Cum ziceam: am gasit filonul si el, in mortii ma-sii – ca de mult il caut, este situat la BCU si nu costa nimic. inalte, slabe, mici, mari, cu par, fara par, toate claie peste gramada peste carti, intr-o liniste contemplativa si, sa mor io, dupa trei ore de citit parascoveniile lu un nene din care o sa dea examen, daca nu d-abia asteapta sa auda: nu te supara, n-ai si tu un pix?

deci, muie hipopotamilor cu lant de mall si muie fandositelor cu nas mare, pudrat ca un caine in calduri! faceti dragoste iar nu razboi, portofelu’ e cu noi! Baieti, muncitoresc, cu ochelaru’ pe nas, inainte!

PS: Cat de misto e transa aia cand esti concentrat numai pe ce faci. e minunat de fantastica: nu te gandesti la nimic in afara de lucru’ ala pe care-l faci (…poate te mai uiti la un fund – doua, trei secunde…asa sa mai zambesti putin). dar in rest,  no worries, no bullshit, gen: aoleu, cat mai am, sa moara mama! ma duc sa fumez ca-s nervos! nu vezi ca-mi plesneste perineu? ia uite-l, ba, si pe asta, tu-i candela ma-sii, cat de alambicat scrie!

Va las cu o melodie care face toti banii: freaky time!

  1. January 26, 2010 at 21:23

    In sinea ta esti un mare ochelarist, domne!

    • geosanu
      January 27, 2010 at 00:40

      dixit!

  2. iagainsti
    January 28, 2010 at 19:27

    :)))) epocala descoperire.

    • geosanu
      January 28, 2010 at 22:42

      acu’, daca stiai deja, sa nu mai zici la nimeni :)))) sa ne mentinem sansele in prime time!

  3. iagainsti
    January 29, 2010 at 02:29

    nu stiam, dar aveam o banuiala. sau mai bine zis speram sa fie asa, pentru ca din nefericire tipii carora le-am cerut eu pixuri/foi/carti/tigari la BCU (exagerez nitel pt efect) pareau intotdeauna al dracului de prinsi de ce citeau si nu foarte dornici de schimburi culturale. si asta in ciuda sharmului meu indiscutabil!!!:P

    • geosanu
      January 29, 2010 at 12:49

      so, you’re a girl (hopefully 🙂 ) poate o faceau pe inabordabilii sau…poate sunt genul care nu se prind care-i faza pana nu vad breteaua de la sutien :P. apropo, lasa si tu un blog, o atentie, o maslina…

      cu alte cuvinte, deci se poate. io zic sa facem un woodstock la BCU. sa vina custodeasa sa zica: buna, nu ti-am adus cartile, dar ce parere ai: mi se vede fundul prin fusta asta mulata si transparenta?

      a cichi cichi, sandel

  4. iagainsti
    January 29, 2010 at 17:00

    apropo de sutien lasa si tu un blog:)))subtil…
    pai n-am blog ce ma fac?!?

    facem woodstock in general in viata, la BCU nu m-as baga pt ca pe vremea mea cel putin erau urate si nesuferite custodesele si custozi nu prea erau.

    ….pana una alta blogul tau e demential, mai trec pe-aici, chapeau:P

    • geosanu
      January 29, 2010 at 18:15

      uite cum zicea un baiat: cui are un ulcior o sa-i mai dau unu, cui n-are am sa i-l iau – io zic sa-ti faci un blog 🙂

      multam pentru palarie.

      anytime, cheia e sub pres iar catelul paturica e dresat sa nu muste oamenii haiosi.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

