Home > papusha de la 2 > foggy sunday

foggy sunday

ca o bucata mare de halvita din care ai muscat prea mult. pe tren era cald, acum ea e calda si se intinde de la caldura. e sacoul mare cu trese pe umar, sunt bomboanele fermecate care se topeau in gura (stuguri multi!) si prelata aia mare de doc. tu stii foarte bine cum era, tu erai acolo. si daca praful era caldut si daca scaunele alea pufoase erau acolo si daca ma vedeai prin geamul inghetat al trenului, acum de ce taci?

PS: sunt mandru de mahmureala mea, de cearcanele mele, de ficatul meu de tanchist, de cuiele cu care agat tablouri prin casa, da asa mi-e un sooomn 🙂

Categories: papusha de la 2
  1. January 10, 2010 at 21:16

    asa buay mimozo, in ceata mi-ai disparut ieri deci ! :-w
    ceai verde + menta, ia mahmureala cu mana ! 😉

    • geosanu
      January 11, 2010 at 00:13

      hai, mai, nu mai fi asa! erati intre voi fetili…na, stii ca n-am inaltimea potrivita 😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

