Home > doua groenlandeze > solutia finala

solutia finala

mi-e o leneeee. sunt un servicist care munceste pe 31 dec, inca nu mi-am gasit apartament (bine nici nu pot sa zic ca am cautat), tapez pe oricine prind de tigari, pentru ca daca fumez de la altii nu ma simt asa vinovat si nu-mi apare plamanu’ noaptea in vis: baietzeeeel! aoleu, pleaca, ba, plamanule de-aici! buuuuu hooo huuuu! ba, mai am trei ore de dormit, tu esti cu muia?

sunt un zombilau de cand o ard dimineata la munca si seara la scoala, noaptea zac pentru ca nu-mi incap visele in 4 ore de somn si, in general, ma invart ca un titirez in ziua prea sfintei impartasanii.

vorba lu’ un prieten: ba, viata e greu, da’ si noi avem solutii!

2Groenlandeze: locul in care nu stii de ce ai venit sau de ce vrei sa pleci.

Categories: doua groenlandeze
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

