Home > doua groenlandeze > si groenlandezele citesc, nu-i asa?

si groenlandezele citesc, nu-i asa?

2Groenlandeze: cand cultura il musca pe om.

Draga IPS Teodosie, Ba Scapatule, Va pup, bai, prajiturilor

groenlandezele s-au pus cu burta pe carte la metrou. era si cazul, daca ati vedea ce searchuri are blogu asta v-ati pune mainile-n cap. nu e panica, la cat penis am aruncat, asa din coltu scrumierei, ma mir ca nu ma suna unii sa ma intrebe de ce nu pun si filme, ca pula am tot pus,  slava domnului.

uite o ardeam mai zombi asa de dimineata si traduceam profitul global al unora si estimarile de 40% pierderi ale altora, cand am dat peste comunicatu’ de presa a lu’ baietii astia. proiectul lor se numeste Lecturi Urbane si are ca scop popularizarea cititului la metrou, ceea ce va doresc si dumeavoastra.

acu’, nush cat de tare s-or bucura ei sa se vada aici, dar vorba lu Mos Ion de la noi din sat: orice promovare e binevenita. o sa pun niste poze, dar sa stiti ca  sapuniera mea digitala o arde psihedelic.

DSCF2373

DSCF2381

DSCF2396

DSCF2397

DSCF2398

  1. ovi
    November 5, 2009 at 01:49

    pai metroul era ultimu sanctuar al frecatorilor de menta. gen – fa ceva cu viata ta – in pula mea sint in metrou acuma nu vezi ce vrei sa fac? acu zic biblionazistii astia ca tre sa citesti. sint usor mihnit.

    • geosanu
      November 5, 2009 at 13:30

      tu nu intelegi ce se intampla in sufletul unui bibliofil 🙂 bine, nici eu nu prea inteleg…da’ tot timpul cand il vad pe unu prins de o carte sunt invidios. el e acolo, o arde in alta dimensiune in timp ce eu ma feresc de privirile babutelor care isi tin strans sacosa in brate.

      • ovi
        November 5, 2009 at 18:50

        cum o fi frate sa citesti? o fi bine?

      • geosanu
        November 5, 2009 at 23:08

        nu stiu bro, io am incercat si ma doare ochii sa-mi sara din cap. noroc cu cainele asta: http://www.youtube.com/watch?v=JGZJJirARlw

  2. November 8, 2009 at 23:36

    Mie mi se pare ca te-a ajuns burghezia din urma si te-a batut cu Razboi si Pace la fund.

    • geosanu
      November 9, 2009 at 20:33

      adevarat. prea multa sila proletara si prea multe mascarii ale clasei de jos pe blogul asta. camarazi, hai s-o ardem okei la o degustare de vinuri!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

