Home > Etnopsihologie vulgara > sfaturi de la groenlandeze

sfaturi de la groenlandeze

Din ciclul “Bahoi te invata sa te bati”, 2Groelandeze lanseaza campania: “N-o mai lua in mana, ia o carte buna!”

ma opreste lumea pe strada si-mi zice: ce faci, bai che guevara? glumesc. ma opreste lumea pe strada si-mi zice: bai, nene, cum faci de o arzi asa de cool, dar willing si apetisant? Si cum ai toate fotomodelele astea cu tine, fara sa ai lant, ceafa groasa  si bemveu?

pana acum am tacut multumit si am mers mai departe. dar de astazi incolo, chiar si tu te poti bucura de secretele mele! da, prietene, este ziua ta norocoasa! secretele mele iti garanteaza ca ai sa futi cel putin trei fotomodele pe saptamana! ai auzit bine! nu una, nu doua, ci trei fotomodele pe saptamana!

Ti se pare greu? Nimic mai simplu! Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti pe adresa de mail groenlandezelevorbicicleta@yahoo.com numarul tau de card si pinul, sau cheile de la casa si perioada cand esti plecat la munca sau cash, primim si cash. Eu iti voi trimite cartea mea de succes: Cum sa futi fotomodele. Cartea include poze cu replici de agatat si perle naturale din zimbabwe. dar, stai! asta nu e tot! daca comanzi acum, primesti cadou…cado! cado! si urmatoarea mea carte: Cum sa futi mai multe fotomodele, carte care iti garanteaza nu una, nu doua, nu trei ci 17 fotomodele pe saptamana!

Fututul nu a fost niciodata mai simplu! daca iei cartile mele si nu futi, ori esti orb, ori nu vrei, ori nu poti, ori nu stii sa citesti.  ia mai da-te, ma in pula mea…Comanda acum!

Chiar ca-i bun: e 2Groenlandeze!

Pentru voi restul, care nu vreti sa futeti si sa-mi iau eu bicicleta, aveti sursa de unde am invatat secretele fututului de fotomodele. deci, mai intai am trimis pinul cardului meu si am primit o carte…multilevel marketing , ce pana mea 🙂

Edit:

Iata, incep sa apara si primele testimoniale:

1. Georghita, 36 de ani, Valcea:

“Draga domnule douagroenlandeze, Stimata redactie,

Va multumesc mult pentru cartile dumneavoastra “Cum sa futi fotomodele” si “Cum sa futi mai multe fotomodele”. Mi-au schimbat viata! Au trecut numai doua zile de cand v-am trimis pinul de la card si nu mai am bani de caldura, m-o parasit nevasta, dar mie nici ca-mi pasa pentru ca o sa ma incalzesc la iarna prin frecare cu fotomodelele! Si pozele cu replici de agatat sunt foarte bune si perlele negre din zimbabwe mi-or luminat casa. Multumesc douagroenlandeze!”

Si noi iti multumim Gheorghita. Vedeti cat de dubios o arde Gheorghita? Caldura prin frecare…dar cine il poate invinovati, cand o arde cu atatea si atatea fotomodele? Tu ce mai astepti? Comanda acum si vei primi bonus, noua mea carte de programare neuro lingvistica – Sugi pula sau mori!, carte care iti va schimba modul in care agati si privesti lumea.

  1. ali
    October 16, 2009 at 13:21

    m-ai convins. o sa-ti trimit pinul de la grenada mea ultradefensiva sa n-am parte de 72 de bunoace virgine.

    • geosanu
      October 19, 2009 at 11:58

      mi-a luat un pic pana am percutat la treaba cu grenada. e o explozie intarziata. vorba inteleptului: tragi sau nu tragi cuiul, vremea grenazii trece

  2. October 16, 2009 at 15:21

    Nu vă supăraţi, funcţionaţi şi pe relaţia cu Noua Zeelandă?

    • geosanu
      October 16, 2009 at 16:01

      dap 🙂

  1. September 13, 2010 at 16:48

Leave a Reply

