Home > doua groenlandeze > corporatist bucurestean, cadea-ti-ar mailu in ocean

corporatist bucurestean, cadea-ti-ar mailu in ocean

de trei zile vreau sa povestesc despre linistea pe care o simt mergand catre job la 5 dimineata. despre oameni care muncesc scriind mailuri si tragand basini pudrate. despre mandria sincera proletara pe care o simt mergand incercanat pe metrou. despre faptul ca stiu ca nu sunt un target premium. despre soferii de tramvai care ma asteapta dimineata cu usa deschisa. despre bucuria pe care o simt cand ies la lumina la ora 10 si ajung sa privesc din nou fetele trecatorilor zambind. despre romantismul unui job prost platit, dar inconjurat de oameni ok, fara pretentii corporatiste. un job care o sa ma lase sa respir fara sa tusesc incruntat. despre o saptmana in care am muncit de la 5  dimineata pana la 9 seara pentru ceva in care am ales sa cred. dar mai degraba:

Categories: doua groenlandeze
  1. October 9, 2009 at 15:53

    Mă tu ai facut ceva. Recunoaşte. Nu mă mai evita. Sau dormi?

  2. ovi
    October 9, 2009 at 17:58

    care am ales sa cred…da.
    deci cum fac sa beau o bere cu voi astia 2?

    • geosanu
      October 12, 2009 at 16:03

      pai vorbiti voi acolo si lasa-ti-mi un ravas ceva.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

