Home > papusha de la 2 > in oglinda din subsol

in oglinda din subsol

(suntem noi virgula prietenii tai semnul exclamarii)

se facea ca eram la marginea unei liziere si pizda mamilor ei de lizuca, dacia din ’77 a lu’ tata, ramasese pe chituci.

si uite asa simteam o tandrete ferma, dar buimaca si eram gata sa ma retrag intr-o pestera la o meditatie solitara, cand mi-am adus aminte de damigeana de visinata din portbagaj. am uitat sa zic ca eram nebarbierit de doua saptamani, nu ca ar fi contat (la cum imi creste mie barba), dar ma simteam asa rugged, adica aspru si sentimental.

cainele mare si flocos pe care-l cheama Paturica a venit si s-a asezat batraneste la picioarele mele. eu am inceput sa beau, el sa sforaie. avusesem un drum de facut, o destinatie, un ideal si acum era bine – ne bagasem pula- si asteptam sa se lumineze.

rebeli fara cauza o ardeam la marginea padurii, cand cineva a aruncat un covor rosu fix in mijlocul masinii de hartie colorata. covorul s-a desfacut in scari rulante pe care urcau si coborau mii si mii de fotomodele, care mai mari, care mai mici. goale pusca, toate crescute in pepinierele de fecioare ale sultanilor vechi – si ele se unduiau fluierand in bataia privirilor mele.

acu-i de mine, m-am gandit. si daca n-am inceput sa fluier si sa fluier si sa fac cu ochiul (A cichi cichi!). dar nu era cu putinta sa le cuprind cu privirea pe toate. cand am vazut ca nu mai fac fata, am scos ochii cainelui si i-am invatat sa faca din ei insisi si-am desenat la repezeala pupile dilatate de caluti de mare, care pluteau murmurand in isteria generala.

buna visinata mai are bunicu’…as vrea sa fiu pe jumatate om, pe cat de visinata este visinata asta…

Categories: papusha de la 2
  1. October 6, 2009 at 10:41

    =)) Multumesc, douăgroenlandeze, pentru că-mi faci sufletul să râdă. Nu mai pot după tine. Acest post este ca un cadou de 1 iunie. Vorbesc serios. Vreau să fiu hamsterul tău.

  2. saprosanu
    October 6, 2009 at 12:27

    se stie ca instalatiile artizanale de distilat de la tara cunoscute sub numele stiintific de cazane da tuica dau compusi chimici reziduali printre care se cuvine sa enumeram acidul lisergic. da si de-asta batranii nostri dupa o dusca incepeau sa cante Leana Sus in Dud la dramba dupa care luau capra si-o puneau femeie.
    invingatorii nu folosesc visinata.

    • geosanu
      October 6, 2009 at 14:04

      Nici cainele Paturica nu e de acord cu crantanele Chappy cu lisergina. Asta e fata lui dupa un mic dejun copios:

      Cat despre 1 iunie, ce sa zic – e ce-mi doresc, soare mult sa ma prajesc 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

