Home > doua groenlandeze > Colectia Alt Tab: pauzele cat mai dese, cheia marilor succesuri

Colectia Alt Tab: pauzele cat mai dese, cheia marilor succesuri

Colectia Alt Tab se intoarce. Pentru ca e marti. Pentru ca a trecut furtuna, dar seful a insistat sa venim la munca. Pentru ca orice om, sanatos la cap, stie ca un uichend prelungit trebuie sa dureze macar doua saptamani.

Eram la metrou si un pustiulica, cu ascendenta de rocker, traducea mediul inconjurator pentru cele doua pupeze care-l insoteau si care se prapadeau de ras: “bla bla bla, stop homofobia: pink floyd”.

Ra-ti-ai dracu de emo…pai, pe vremea mea, cand ascultam floyd, la magnetofonu lu tata…auzi la el…ce, ba, tata era gay? M-am uitat urat. Eram un balaur cu trei capete si l-am cutitat mental, dupa care l-am pozitionat intr-o cladire cu bulina rosie si eu, care eram un balaur tandru, dar ferm,  hatzanam cladirea, asa…de noapte buna. El a coborat, eu am avut remuscari.

In vederea unei restitutio in integrum a karmei, vom difuza niste chestii simpatice, bune de leac pentru homofobie.

Incepem cu o executie tandra pentru tiff 2009, va pup, bai, prajiturilor!

Continuam cu un episod memorabil din southpark:  micutul Butters este trimis in tabara, unde trebuie sa pray the gay away, pentru ca este slighlty  bi-curios. Intre noi fie vorba,  Butters avea ceva antecedente, de pe vremea cand lansase acest  videoclip pe youtube.

Si incheiem cu o poveste de dragoste si un cantecel (youtube este in pauza de masa, semn ca nici ei n-au chef de munca. vom reveni)

Categories: doua groenlandeze
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

