Home > doua groenlandeze > zen is for pussies

zen is for pussies

sunt un tip simpatic, dar ma agit mult. am tulburari, frecvente, de personalitate. si, de multe ori, ma trezesc cu dintii inclestati si privirea tampa. mi-as fi dorit sa fiu actor, sa cant la vreo 4 instrumente, sa fi scris o carte, sa am pectoralii mai mari, sa am nasu mai mic si degetul mare mai mare. sufar de disperarea echivoca a orasului anonim, in care nimeni nu stie cine esti, pentru ca nu intereseaza pe nimeni. daca te uiti la stele, iti dai seama ca esti mic.

pe mine m-au pacalit si imi vreau fisa inapoi: nu sunt nici rockstar, nici supererou, nici erudit, peste masura. si nici nu atarn, racorind, in vreo vila, inconjurat de sute si sute de…dap, aia e: de sute si sute (si, ca sa ne intelegem: de sute!) si sute de femei! ura, ura, frustrare, unghii infipte in carne, dantura inclestata pe osul metafizic.

ce caut eu in viata mea? the meaning of life… carpe diem? bucuria lucrurilor marunte? fii tu insuti? always plan ahead? viata se intampla acum? fericiti cei saraci, caci ei vor mosteni imparatia? 5 pasi simpli pentru a atinge iluminarea? toate suna a bpt, colectia: cum sa-ti zugravesti singur casa, sau cum  sa dai gauri, cu bormasina, in baie.

moment de respiro : relax o vision de la freekazoid, ca nu se mai putea.

o revolutie, doua revolutii, trei revolutii. viata inseamna durere, lasa cele lumesti si mediteaza la vid. tine post, inghionteste-te in biserica. fa un drum prin desert, cu meniu de mescalina. fa un botez, o initiere, un rit de trecere si sport. fa mult sport. suntem generatiile care vor avea corpuri perfecte la 60 de ani, cand vom agata pustoaice de 18, dupa ce vom fi prestat un oli cu placa, pe partia din alpi…mai multa cultura, mai multe carti, mai multe filme, mai multe iesiri. pastila dupa pastila, raion dupa raion, bere dupa bere. pana cand?

prea multe optiuni…sa puna, bre, cineva niste indicatoare, sa le vada omu si sa stie ce are de facut! ce atata liber arbitru? hai, sa facem ca la serviciu clienti: pentru o viata linistita, dar impacata si implinita in sanul familiei, apasati tasta 1, pentru o viata de aventura, nopti dormite pe marginea soselei, dar incununate de o epifanie monumentala, tasta 2 samd. buna ziua, numele meu este xuleasca, cu ce va pot ajuta? alo, alo? doamna, mi s-a blocat cartela si-mi cere codu puk. asa, si vreau sa ma mai schimb si sa incerc optiunea aia 6, cu viata de gangster, scurta dar plina de impliniri. nici o problema, apasati tasta 6, in meniul anterior. pai, nu?

punct si de la capat: think happy thoughts.

Categories: doua groenlandeze
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

